Saturday, December 4, 2010

3. og 4. desember

3. desember skulle vi lage/skrive julekort, men dagen blei fylt opp med andre aktiviteter, så snuppeliten valgte å ta det igjen morgonen den 4., mens guttungen då heller ville holde på med sjølvvalde aktivitetar. Greit det, ein kan ikkje tvinge på dei kalenderaktivitetar heller ;)

***

4. desember skreiv vi ynskjeliste til julenissen. Det vil seie, ettersom ingen av dei to er skrivekyndige enda, så fekk dei kvart sitt leikemagasin til å krysse ut det dei ynskjer seg i. Denne aktiviteten var meir nøysommeleg enn eg hadde planlagt, eg hadde nemmeleg tenkt å skrive ned ynskjelista på eit brevark etterpå, så vi kunne sende denne til julenissen. Men dei er berre så vidt halvvegs gjennom katalogane, for kvar ei side må scannast nøye, og likeså må kvar einaste katalogvare vurderast nøye :S ;D Hehe :)

"Men, er ikkje du litt lita til ei klistremerkemaskin?" spurde eg toåringen min, som skribla iherdig i ruta der det skulle settast kryss om ein ynsker seg gjenstanden ved sidan av. "Nei, faktisk så ønsker eg meg sånn, faktisk. Eg gjør det!" svarde ho på sin halvvaksne måte, inspirert av storebroren, men utan r'ane... Vel, ein kan ikkje legge inn vaksensensur når ynskjelista skal utarbeidast av den einskilde håpefulle, men eg er allikevel glad at eg har påverknad i høve innkjøpa til Julenissen ;P :D




Ha ei fortsatt fin adventstid :)

No comments:

Post a Comment