Monday, November 22, 2010

Aktivitetskalender

Som sagt blir det aktivitetskalender her i huset i år, i form av ein fyrstikkeskekalender med ein lappe i kvar skuffe. Lappane er altså det som skal fortelle kva aktivitet vi skal gjere, men fordi mine er så små at dei enda ikkje kan lese, så må lappane informere om dette billedleg.

Difor har eg laga to ark med småbilder på. Bilda har eg henta frå nettet ved hjelp av google, og det er stort sett gratis clipart bilder, men også andre ja.. :S ...

Her er i alle fall arka, i tilfelle det er andre som kan ha bruk for noko liknande? :)
Dersom det er bilder som de ikkje forstår kva aktivitet dei er knytta til, så er det sjølvsagt berre å spørre meg her i bloggen! ..der er forøvrig fleire enn 24 aktivitetar, og det er fordi det skal vere mogeleg for mamma og pappa å bytte ut aktivitetar så seint som dagen i førevegen uten for mykje tankevirksomhet. Desember er jo ofte ein travel månad, og det er rett og slett ikkje alltid ting går som planlagt, eller passar slik ein hadde tenkt. Og då er det kjekt å ha alternativ i bakhand ;)



Dersom du venstreklikkar på bilda får du dei opp i stort format, og kan lagre dei på eigen PC for eventuell redigering og printing :) Versågod! :D

1 comment:

  1. Genialt! Takk!

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    ReplyDelete